انصاف نیس...!!!!!
انصاف نیس...!!!!!

انصاف نیست .........!!!!

 

رفتن آدمهاباخودشون باشه... 

 

فراموش کردنشون باما.......والا..!!!

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

sani
ساعت15:18---21 بهمن 1392


نیلا
ساعت12:24---17 دی 1392
سلام.....وبلاگتون خوشگله.....به منم سر بزنید....
دوست داشتین تبادل لینک کنیم؟؟؟
منتظر حضورتون هستم!!!


عشق2طرفه
ساعت18:50---3 دی 1392
سلام رها وبتون قشنگه ، ممنونم که بهم سر زدی بازم بیا خوشحال میشم



اهنگ وبتم قشنگه ، موفق باشین
پاسخ:ممنون خوشحال شدم سر زدی


♥♥ßäĥäřę♥♥
ساعت14:31---27 آذر 1392
سلام اجی جونم لینکت کردم♥♥♥♥

♥♥ßäĥäřę♥♥
ساعت23:21---25 آذر 1392
سلام عسیسم وبلاگت خیلی خفنه و قشنگه دوست داشتی به وبم سر بزن
پاسخ:سلام ممنون گلم که سر زدی


✘ ㋡✘sнαßnαm ㋡
ساعت17:18---24 آذر 1392


از قــــــبل هم باید حدس مـــــی زدم می روی



“رفـــــــتنــــ ” همیشہ



حتی در دستور زبان فارســـی



“لــــــازمـــ” است…


پاسخ:ممنون که سر زدی زیبابود.....


نازمریم
ساعت11:54---22 آذر 1392
خیلی قشـــــــــــــــــــــــــــن گ بود اجی.

مرسی که بهم سر زدی
پاسخ:خواهــــــــــــــش میکنم


hadi
ساعت11:41---21 آذر 1392
سلام/

وقت بخیر / اتفاقی وب شما رو دیدم /

فراوان زیباست / پیروزتر باشید /



... این روزها این گونه ام / فرهاد واره ای که تیشه خود را گم کرده است / آغاز انهدام چنین است /

اینگونه بود آغاز انقراض سلسله مردان/ یاران؟! وقتی صدای حادثه خوابید، بر سنگ گور من بنویسید : یک جنگجو که نجنگید اما شکست خورد....


پاسخ:زیبا بود


TaK_PaR
ساعت1:02---21 آذر 1392
خوشحال میشم عضو شی
http://tak-par.ir


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تگـــ :
+ *رهــــــــــــــــآ*